بلاگ کسب و کار

آموزش کسب و کار های اینترنتی به روش حرفه ای

بلاگ کسب و کار

آموزش کسب و کار های اینترنتی به روش حرفه ای

📝 نزدیک به یک چهارم از جمعیت میلیاردرهای دنیا را افراد چینی‌تبار تشکیل می‌دهند. برطبق فهرست منتشر شده از سوی موسسه Hurun Global Rich List ، چینی‌ها حدود ۲۴٪ از جمعیت میلیاردرهای جهان هستند. مطمئنا، چین دومین اقتصاد بزرگ جهان است و شهروندان آن یک پنجم جمعیت دنیا را شامل می‌شوند و کارآفرینان چینی نقش مهمی در اقتصاد جهان بازی می کنند.


📝 مدیران فعال در حوزه‌‌ی کسب و کار چین در انگیزه دادن و الهام بخشیدن به سایر کارآفرینان در سراسر جهان بسیار فعال و مطرح هستند. بنابراین اگر بخواهیم در مورد پرورش کارافرینان صحبت کنیم باید ببینیم که کسب و کار و کارافرینی چینی چه نکات مهمی را می‌تواند به ما بیاموزد.


1⃣ در تصمیم‌گیری عجله نکنید


📝 در غرب، تصمیم‌گیری‌ها معمولا عجولانه انجام می‌شود. درگیر “مشغول” بودن یک نشان افتخارآمیز محسوب می‌شود، و انتظار بر این است که هیچ کاری از روز قبل، باقی نماند و درواقع همه‌ی کارها در همان دیروز انجام شود! اما در چین، کارآفرینان زمان خود را برای مسائل و موضوعاتی مهم‌تر صرف می‌کنند. آنها زمان خود را برای تصمیم‌گیری و اطمینان‌خاطر دادن به مردم صرف می‌کنند و به طور صریح اولویت‌های کاری خود را مطرح می‌کنند.

  • Mr Developer

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی